DUK

1. Kas yra kredito gavėjo statusas?
Tai kredito gavėjas, kuris atitinka šias statuso sąlygas:

• Lietuvos Respublikos pilietis.
• Ne jaunesnis kaip 21 (dvidešimt vienerių) metų.
• Neturi nepadengtų skolų.
• Dirbantis fizinis asmuo.
• Turintis tvarkingą mokėjimų istoriją.


2. Norint pasiimti kreditą, ar reikalingas užstatas? 
Kreditui gauti užstato nereikia.

 
3. Koks yra vienkartinės registracijos mokestis www.topcredit.lt sistemoje?
Vienkartinės registracijos mokestis kreditui gauti yra 0,01 Lt.


4. Kokiais būdais galiu pasirinkti kredito sąlygas www.topcredit.lt
sistemoje?
Kredito sąlygos pasirenkamos dviem būdais:

• Tinklalapyje.
• Išsiunčiant kreditoriui kredito sąlygas SMS žinute, pagal tinklalapyje nurodytą tvarką.

5. Kaip gauti kreditą internetu?
Norint gauti kreditą internetu Jums reikia:

Užsiregistruoti. 
• Prisijungti prie sistemos - įvesti savo vartotojo ID bei slaptažodį.

• Pasirinkti iš kredito krepšelio tinkamiausią variantą.
• Patvirtinti pasirinktas kredito sąlygas.

6.  Kaip gauti kreditą SMSu per www.topcredit.lt
sistemą
• Būti užsiregistravusiam internetu, tai yra turėti savo vartotojo ID bei slaptažodį.

• TC vartotojo zonoje, esančiuose SMS nustatymuose įjunkite kredito skolinimąsi SMS žinute.
• Išsiųsti kredito paraišką PRASAU(tarpas)vartotojo ID(tarpas)pasirinkta Kredito suma(tarpas)terminas dienomis SMS žinute į mob. telefono numerį +370 641 69063.
• Gauti iš www.topcredit.lt atsakymą. Teigiamu atveju, gausite SMS žinutę su kredito paraiškos kodu.
• Patvirtinti kredito paraišką. Per 1 valandą nuo kredito paraiškos kodo gavimo, išsiųskite SMS žinutę TVIRTINU(tarpas)gautas kredito paraiškos kodas, mob. telefono numeriu +370 641 69063.

7. Kokius asmens tapatybę patvirtinančius duomenis reikia pateikti, pildant registracijos formą www.topcredit.lt sistemoje?
Pildant registracijos formą Jums reikia pateikti šiuos tikslius duomenis:

• Asmens kodą.
• Elektroninio pašto adresą, į kurį kreditorius išsiųs laikiną slaptažodį. 
• Mobilaus telefono numerį, į kurį gausite vartotojo ID.
• Asmeninę sąskaitą, į kurią pageidaujate gauti kreditą.

8. Kaip užsiregistruoti tinklalapyje www.topcredit.lt?
• Į registracijos formą surašyti tikslius duomenis, išvardintus 7 punkte.

• Patvirtinti savo sutikimą, kad tiesioginės rinkodaros tikslais UAB "Ekspres kreditas" tvarkytų bendrosiose kredito sutarties sąlygose nurodytus mano asmens duomenis.
• Patvirtinti, kad perskaitėte ir sutinkate su kredito sutarties sąlygomis.
• Spausti Tęsti registraciją.
• Sumokėti registracijos mokestį iš Jūsų asmeninės sąskaitos, pateiktos registracijos formoje, į tame pačiame banke, esančią UAB "Ekspres Kreditas" sąskaitą. Nesumokėjus registracijos mokesčio per 72 val. registracija ištrinama.

9. Kokius mokėjimo rekvizitus reikia nurodyti vykdant mokėjimą už registraciją į www.topcredit.lt 
sąskaitą?
Vykdant mokėjimą už registraciją, nurodykite šiuos mokėjimo rekvizitus:

Gavėjo pavadinimas  UAB "Ekspres Kreditas"
Gavėjo sąskaitos Nr.  Pasirinkite gavėjo sąskaitą, esančią tame
 pačiame banke kaip ir Jūsų atsiskaitomoji sąskaita.
Gavėjo kodas
 302125532
Suma  0.01 Lt

 
10. Kada ir kokiu būdu gausiu vartotojo ID ir  laikiną slaptažodį?
Per kelias minutes į Jūsų nurodytą mob. telefono numerį, SMS žinute išsiųsime Vartotojo ID ir į el. paštą - laikiną slaptažodį jeigu:

• Jūsų įvykdytas mokėjimas už registraciją bus užskaitytas mūsų banko.
• Teisingai įvedėte mokėjimo rekvizitus.
• Mokėjimas atliktas iš Jūsų asmeninės sąskaitos.
• Esate Lietuvos Respublikos pilietis.

11. Kaip prisijungti prie kredito paraiškos zonos www.topcredit.lt sistemoje?
Prie kredito paraiškos zonos prisijunkite, įvesdami gautą Vartotojo ID ir laikiną slaptažodį.


12. Kaip pateikti paraišką paskolai gauti?
Jūs turite:
• Būti užsiregistravęs.

• Pasirinkti banko sąskaitos ar mokėjimo kortelės, į kurią norite gauti paskolą, numerį.
• Pasirinkti tinkamas paskolos sąlygas iš teikiamų paskolų krepšelio.

• Spausti pasirinkti.
• Patvirtinti kredito paraišką, įvedant slaptažodį.
• Spausti imti kreditą.

13. Ar gausiu atsakymą dėl kredito suteikimo?
Jeigu atitiksite / neatitiksite kredito gavėjo statusą, SMS žinute į Jūsų nurodytą mob. telefono nr. (7 punktas) išsiųsime Jums atsakymą dėl kredito suteikimo ar nesuteikimo.


14. Dėl kokių priežasčių laiku negaunu kredito, jei atitinku kredito gavėjo statusą?
Vėluojama dėl:
• Ryšio kanalų sutrikimų.

• Trečiųjų asmenų kaltės.

15. Kiek galima imti kreditų, jei dar neatiduotas pirmas kreditas?

Jei nėra grąžintas pirmas kreditas, sekančios kredito paraiškos atmetamos.

 

16. Kas yra lojalus klientas?
Tai klientas, kuris atitinka kredito gavėjo statusą ir turi du tvarkingai padengtus kreditus www.topcredit.lt sistemoje.

 

17. Kada turiu grąžinti kreditą?
Grąžintiną sumą (kredito ir kredito mokesčio suma) Jūs privalote sumokėti iki kredito grąžinimo dienos arba pasinaudoti paslauga - kredito termino pratęsimu.

 

18. Kaip prasitęsti kredito paraiškos terminą?
Jūs turite:
• Būti užsiregistravęs.
• Pasiėmęs kreditą www.topcredit.lt sistemoje.
• Sumokėti kredito mokestį (delspinigius ir baudą jei tokie yra ) į vieną iš įmonės sąskaitų. Tik po apmokėjimo bus aktyvuotas kredito pratęsimas "TC vartotojo zona" > kredito pratęsimo paraiška.
• Nueiti į "TC vartotojo zona" > kredito pratęsimo paraiška, pasirinkti norimas kredito termino pratęsimo sąlygas.
• Patvirtinti kredito paraišką, įvedant slaptažodį.
• Spausti mygtuką "Pratęsti".

 

19. Kokius mokėjimo rekvizitus reikia nurodyti vykdant mokėjimą už kredito grąžinimą Internete ar banko filiale?
Vykdant mokėjimą nurodykite šiuos mokėjimo rekvizitus:
• Gavėjo rekvizitus nurodytus 9 punkte.
• Mokėjimo paskirtyje būtinai įrašykite teisingą savo asmens kodą.

 

20. Kodėl Kreditorius neužskaitė mokėjimo už kredito grąžinimą?
• Vykdant mokėjimą neteisingai pateikėte gavėjo rekvizitus.
• Mokėjimo paskirtyje neįrašėte ar netiksliai įrašėte asmens kodą.

 

21. Sumokėjau didesnę sumą nei Grąžintina suma, ar galiu tikėtis permokos grąžinimo?
Kreditorius permoką Jums grąžins:
• Išskaičiuodamas iš kito Jūsų paimto kredito grąžintinos sumos.
• Jums atvykus į bendrovės buveinę su asmens tapatybę patvirtinančiais dokumentais ir raštu pateikus prašymą dėl permokos grąžinimo.
 

22. Ar galiu sužinoti, kiek kredito paraiškų pateikiau, kiek esu skolingas?
Prisijungęs prie TC vartotojo zonos Meniu punkte Mano kreditai, Jūs rasite:
• Balansą šiai dienai.
• Kreditų paraiškas.
• Mokėjimus.
• Detalią apmokėjimų ataskaitą.

 

 23. Ką daryti, jeigu praradau prisijungimo duomenis?
• Jeigu praradote vartotojo ID ar slaptažodį, atsiųskite mums SMS žinutę (mob. telefono numeriu +370 641 69063) iš telefono numerio, kurį nurodėte registruodamiesi www.topcredit.lt sistemoje, su tekstu PRARADAU. SMS žinute atsiųsime Vartotojo ID, el. paštu - laikiną slaptažodį.

• Jeigu praradote telefono nr., prisijunkite prie www.topcredit.lt sistemos - įvesdami savo vartotojo ID ir slaptažodį, "TC vartotojo zona" > "SMS nustatymai" galite įvesti naują telefono nr., pasirinkite jį pagrindiniu ir patvirtinkite pakeitimus įvesdami savo slaptažodį.

• Jeigu praradote el. paštą, prisijunkite prie topcredit.lt sistemos - įvesdami savo vartotojo ID ir slaptažodį, "TC vartotojo zona" > "Mano duomenys" galite pasikeisti el. pašto adresą.

• Jeigu praradote vartotojo ID ir telefono nr., iš savo asmeninės sąskaitos pakartokite registracijos mokestį, mokėjimo paskirtyje įrašydami tik bendrųjų sąlygų kodą ir telefono nr., į kurį gausite vartotojo ID.

• Jeigu praradote slaptažodį ir el. paštą, iš savo asmeninės sąskaitos pakartokite registracijos mokestį, mokėjimo paskirtyje įrašydami tik bendrųjų sąlygų kodą ir el. paštą, į kurį gausite laikiną slaptažodį.


24. Kaip apsaugomas kredito sutarties turinys?
Sutartis ir sutikimas dėl asmens duomenų tvarkymo (kredito sutarties 7 punktas) pasirašymo metu yra apsaugojami MD5 hash algoritmo technologija, t.y. unikalia ir nekeičiama simbolių (raidžių  ir/arba skaitmenų seka), kuri patvirtina sutarties teksto apsaugą (dokumento tekstą paverčia unikalia simbolių seka, kuri tiksliai atitinka tvirtinamą tekstą, ir kurią pakeitus būtų pastebimas dokumento teksto pakeitimas). Užpildžius registracijos formą, antrame registracijos žingsnyje pateikiamas tekstas, kuriame MD5 hash kodu užkoduojamas kredito sutarties sąlygų tekstas. Tuo būdu yra apsaugomos abiejų pasirašančiųjų šalių t.y. kreditoriaus ir kliento teisės. Sutarties turinys negali būti pakeistas, nepakeitus kredito sutarties MD5 hash kodo.


25. Kada užskaitomi mokėjimai ir tikrinamos paraiškos kreditui gauti?
Mes dirbame:
I-V nuo 9 iki 18 val.

VI-VII nedirbame